+ och - just nu

Publicerat 2013-12-21 kl. 21:43:50 av Isabel Håkansson
+ Det är jul om 3 dagar, iiih!!
 
- Jag har börjat tappa lite ridintresse nu under vintern och vill mest typ longera och promenera = inte bra för Snobbens mage.
 
+ Jag åker till Norrland på onsdag och hälsar på mormor och morfar, farmor & farfar samt alla kusiner eftersom vi inte kan fira jul tillsammans i år - längtar♥
 
- INGEN SNÖ!! Trodde aldrig att jag skulle skriva nåt sånt men jag vill ha snö nu kring jul ju..
 
+ Jag har fått hem assnygga kläder ifrån Nelly.com, vill ni se bilder?
 
- Vetinte vart jag har vissa kompisar riktigt.. Tråkigt men sant!
 
+ Jag snapar med Niklas ifrån PH, haha bästa!! Och japp han är snygg även om han gör fula miner ;)
1 bild på julbak hos Sandra för ett tag sen och 2 på Niklas, perfekt ju
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Märta

FYFAN VA SNYGG, var är hans snap tänker fan också snapa han haha

Svar: mrnikky84, hahaha gulligt namn & allt
isabelhakansson.blogg.se

2013-12-21 @ 21:48:33
URL: http://ourtimeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback