Nyår om ett par timmar

Publicerat 2013-12-31 kl. 15:59:34 av Isabel Håkansson
Pappa förbereder maten och jag står med sminkväskan i högsta hugg inne på badrummet, så det ska va ;) Iallafall så är basen lagt och ögonskuggan är på sin plats. Så ovant att se mig själv i mer än mascara och ögonbrynspenna, använder verkligen ALDRIG mer än så, förutom vid sånnahär lite mer "speciella" tillfällen.
 
Klockan halv 7 ska jag hem till en kompis och fira nyår med en massa andra tjejkompisar. Jag har ingen klänning att ha på mig eftersom ingenting blev klart eller fastspikat på väggen förrän i förrgår.. Jaja, med smycken och glittriga naglar så fixar det sig!
Tog undan allt julpynt idag förresten och bytte ut det mot mitt gamla vita/rosa, love it ♥
Bjuder på en liten peak på naglarna också, ha en asbra nyårsafton nu!
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback