Minusgrader och snö

Publicerat 2013-12-09 kl. 16:58:09 av Isabel Håkansson
Idag är en sån dag då min säng, mitt täcke, mina kuddar och min allt för varma och sköna filt lockar förj*vla mycket.. Ville verkligen inte till skolan imorse och vill inte ut och rida i detta frostiga väder - 2 cold. Menmen.. hästarna ska skrittas och joggas lite lätt runt armanbo, en inte allt för lång sväng men ändå så att dem får röra lite på sig. Imorgon & på onsdag har jag stall-ledigt.
 
När jag kommer hem ska jag slå upp biologiboken och ha lite pluggstuga med tända ljus och en massamassamassa filtar, tar min säkert en varm dusch också för jag lär vara en isbit när jag kommer in ifrån stallet. 
Kommer ni ihåg demhär varma sommardagarna? Känns som om det var igår, jag saknar det så himla mycket ♥
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jonna

åh så söta!
Vi hade -10 igår och -8 idag, brrrrr!
bara att kämpa sig upp :)

2013-12-09 @ 20:02:45
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback