Lite sen update

Publicerat 2013-12-22 kl. 23:15:13 av Isabel Håkansson
Det blev lite ändringar i schemat om man säger så.. Tog in Snobben & ställde honom i gången som vanligt för att mocka. Han verkade lite halvsur vilket han inte varit nu på ett tag så jag kände igenom honom efter eventuella spänningar och han var extremt hård och stel i båda bogpartien. Därför struntade jag i min feber och lät honom stå med ryggvärmare först medans jag mockade för att sen rida ett pass. 
 
Han var så jäkla fin att rida när jag fått loss honom i sidorna!! Guldstjärna i kanten för hans braiga och bäriga galopp. Varierade lite mellan volt och fyrkant och han gick helt klockrent. Jag är nöjd över min egna ridning och hans inställning, grymt pass! Efter ridningen så masserade jag hela honom och smörjde på med arnika så förhoppningsvis är han lite bättre imorgon. När jul & nyår har passerat så ringer jag ut massören som får komma ut till oss och massera igenom honom ordentligt.
2 bilder sen idag, alltså åååh varför tog inte min syster den första bilden 1 sekund senare så det kunde blivit en pussbild? Haha söt är han iallafall min Snobblobb♥
 
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback