Lite bloggtaktik

Publicerat 2013-12-05 kl. 08:46:00 av Isabel Håkansson
Min blogg ska byggas på MIG - simple as that. Vill inte blanda med en massa provocation och falskhet som kan misstolkas utan bara vara mig själv. Jag gillar (älskar) engegerade läsare, men för att nå dit måste man som bloggare själv också bidra med roliga saker för läsarna, t.ex:
 
♥ Bloggtävlingar med BRA pris.
♥ Ställa mycket bra & roliga frågor som är lätta för dem att svara på.
♥ Ge och ta mycket. Om du ber om att ett antal läsare ska kommentera och dem gör det, så måste du ge nånting tillbaka.
 
Om man ska dra en slutsatts så skulle jag vilja säga att min blogg ska byggas på mig där jag visar alla sidor utav mig. Jag kommer ge mycket för mina läsare om allt går vägen, belive me.
 
Mitt mål JUST NU är att fortsätta i den riktning som jag är i just nu. Statistiken är rätt jämn och klättrar uppåt, får inte jättemycket kommentarer och respons men det får komma med tiden. 
 
Målet för 2013 är helt enkelt bara att fortsätta uppåt och så tänker jag se till att det blir också.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback