Jag vet hur det känns

Publicerat 2013-12-13 kl. 23:04:12 av Isabel Håkansson
"Jag känner mig så liten, kanske inte kroppsligt men i världen. Som om ingen ser mig och jag är så mycket mindre värd än alla andra.. vetinte hur jag ska säga eller uttrycka mig för att riktigt sätta ord på känslorna jag går omkring & bär på. Smärta biter inte på mig längre, för jag känner det hela tiden. Hela, hela tiden."
 
Sådär skrev jag i början på 2012, en period som jag helst av allt vill förtränga. Det var bråk & problem överallt, och jag fick aldrig vara riktigt lycklig utan att problem eller andra förhinder dök upp på vägen. Jag vet hur det känns att känna sig liten och helt värdelös. Jag vet hur det känns att bara vilja somna om på morgonen när man ska till skolan och aldrig vilja vakna upp igen, tro mig. Men när man är sådär nere på botten, så är den enda vägen upp - och klarar man bara det, att ta sig upp igen - så klarar man vad som helst ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback