Helgens planer

Publicerat 2013-12-13 kl. 12:42:00 av Isabel Håkansson
Lördag: Jag och Sandra ska upp TIDIGT och bege oss till stallet. Mocka & pyssla för att sen ta med båda ponnysarna upp till närmsta åker där jag ska rida omkring lite på båda 2 med Sandra som fotograf. Efteråt ska vi fota varandra på åkern, både brevid hästarna och utan hästarna. På kvällen/eftermiddan om inte jag och familjen skulle till månsan och käka, så ska jag träffa lite vänner. Upd: Hästarna ska vaccineras på lördag så vi får se ifall jag hinner rida innan..
 
Söndag: Skrittar & joggar ut killarna dan efter vaccineringen. Kanske träffar lite kompisar på kvällen (?), annars blir det chillchillchill.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback