Godmorgooon!

Publicerat 2013-12-26 kl. 09:02:00 av Isabel Håkansson
 
Bus-shettisarna i somras, s-h-e-t-t-i-s-p-o-w-e-r-!
Nu kör vi på ett morgon-inlägg live och allt, DET var ju ett tag sen haha!
Är så taggad på att bara få vara här uppe nu i några dag och sen hem och kicka igång allting ORDENTLIGT, åååh!! Idag iallafall är det rätt kallt här uppe och min hals är inte ett dugg bättre, jogginrundan strycker jag därför ett tjockt streck över, suck. Idag promenerar nog mamma ut Snobben en sväng & sen imorgon promeneras Philip, tack mamma ♡
 
Anyway, dagens lilla problem eller bekymmer - kalla det vad ni vill - är om jag ska ha jeans eller mjukisar på mig, känns så ofräscht med mjukisar men ändå, det är INGEN som ser mig eller bryr sig för den delen heller.. hmm.. Aja, nu ska jag fortsätta rota runt i min resväska och förhoppningsvis bestämma mig snart så jag kan gå upp och äta frukost. Puss
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback