Full galopp

Publicerat 2013-12-08 kl. 19:19:35 av Isabel Håkansson

Här har ni min racer-ponny till vänster och min & syrrans lilla busfrö till höger, haha vilket ridpass..
 
Vi började med att skritta fram, båda 2 kändes pigga och taggade. Jobbade Snobben lite i lång och låg form därefter och han var jättemjuk, klappade om honom och började trava fram i en liten djupare form. När han var framriden så beslöt jag mig för att resterande av passet endast skulle gå åt till en massa bus, det var ett tag sen!
 
Alltså galopperna var heeeelt galna, Snobben ökade så fort vi kom till vår lilla "slinga" på åkern där vi galopperade och han ville bara fram,fram,fram - så kul! Han skötte sig så himla bra och jag kunde inte sluta klappa på honom och le. Pernilla red barbacka och självklart tog då Philip tillfället i akt och drog iväg över hela fältet tills hon gled av, haha det såg så jäkla roligt ut när Pernilla drog till med faceplant och allt! Efter den lilla bravaden då han fått ur sig lite energi så gick det jättebra :) 
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

åhhh men BUS!
herregud, haha jag vet hur dom där shettisarna kan va ibland... ;)

2013-12-09 @ 20:03:12
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback