En rätt intressant fråga..

Publicerat 2013-12-04 kl. 21:14:30 av Isabel Håkansson
Från Essmailda:
Finisen:)<3 hur kommerdin framtid att se ut med honom sen? Går sista året på högstadiet nu och vill gärna skaffa häst men namma säger att jag inte kommer hinna, tror du det?
 
Svar:
Tack så mycket först och främst! Om DU kommer att hinna är en rätt svår fråga för mig att svara på.. Jag går i 8an på högstadiet nu och hinner med både skola, kompisar och hästarna jättebra, dock har jag både Mickis som ställer upp och tycker om Snobben mycket som hjälper till, och min mamma. Sen ligger stallet MAX 5 minuter ifrån mig (när jag promenerar) också så det beror helt enkelt på.
 
Min framtid med honom är svår att riktigt sätta ord på.. Nästa år kommer jag att ta grönt kort och förhoppningsvis komma ut och tävla lite. Höjder får vi se sen, jag är och har alltid varit rätt mesig av mig när det kommer till sånt så det får tiden utvisa. Men om vi tänker 2-3 år framåt då.. Jag börjar på gymnasiet om 2 och ett halvt år ungefär och jag kommer - om allt går vägen - att plugga i uppsala på ekonomi linjen. Om jag har tid för Snobben trots både plugg och pendling fram och tillbaka varje dag så har jag självklart kvar honom, men om inte så kommer jag att sälja honom vidare.
 
Missförstå mig inte nu, Snobben är min soulmate, bästavän och min one and only. Det är han som visat mig vad ordet äkta vänskap har för betydelse och det är just därför han kommer att få säljas vidare om inte jag kommer kunna ge honom det bästa av det absolut bästa sen i gymnasiet. Förhoppningsvis får han då komma till nån som får uppleva samma magiska känsla som jag upplevt tillsammans med honom. Bästis♥
Älskar dig så att det gör ont i mig
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Carro

Du borde gå på tbs! :D http://affarsgymnasiet.se/har-finns-vi/uppsala

2013-12-05 @ 13:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback