En blogg helt i min smak..

Publicerat 2013-12-14 kl. 10:15:00 av Isabel Håkansson
.. innehåller följande:
 
♥ Bilder. Både mobilbilder & kamera bilder, right here right now bilder & arkivbilder, oredigerade och redigerade. Bilder är det som "färglägger" bloggen tycker jag, viktigt.
 
♥ Innehållet. Ett bra innehåller för mig är välskriven text med variation. Att våga visa sig ledsen & arg i bloggen är också ett stort +, jag menar kom igen.. Det finns inte en människa som går omkring och ler dag, efter dag, efter dag, ALLA har bakslag och sämre perioder nångång i livet.
 
♥ Designen. Uttjatat skulle jag vilja säga, men det är faktiskt rätt viktigt.. Om innehållet i bloggen är bra så väger det självklart mer än designen, men en fin och "hemtrevlig" design är alltid kul!
 
♥ Attityden. Spelar man Pitch Perfect eller en stockholms brud med sönderblonderat hår så får man läsare därefter. Är man snäll, uppskattar läsarna och lyfter personer varierat med lite inre tankar och åsikter så får man oftast trognare läsare som känner igen sig i DIG & inte skalet runtom.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback