Dippande statistik

Publicerat 2013-12-11 kl. 17:46:06 av Isabel Håkansson
2 bilder från i söndags då jag & syrran körde på lite pepparkaksbak.
 
Statistiken dippar precis som jag redan förutspått att den skulle göra denhär veckan då jag väljer att lägga min tid åt annat nu denhär veckan.. jaja, vi tar oss upåt igen ellerhur? Hej iallafall! Idag är det onsdag och jag kom hem för nån timme sen efter att ha gått klart den längsta skoldan på heeela veckan, segt. Fick iallafall engelskan överstökad idag så jag är glad och nöjd!
 
Tänkte ägna denhär kvällen åt bloggen och biologi-läsning faktiskt så det blir lugnt. Har ni något speciellt ni vill läsa om så får ni gärna kommentera det nedan, det är ju trots allt er jag skriver till :)
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback