Det senast inköpta

Publicerat 2013-12-29 kl. 22:26:44 av Isabel Håkansson
Updateringen suger & jag ska bättra mig, den visan har ni nog hört ett x-antal gånger nu på senaste haha.. Men den SKA bättras, måste bara sätta mig ner och ta tag i det. Det händer så mycket i mitt liv hela tiden och är det inte nånting med kompisarna så är det djuren, familjen, me-time, att jag ska städa rummet eller göra packlistor inför tenerife, jag har ca 3-4 lediga timmar/dygn och det ÄR jobbigt meeeen I love it!
 
Dethär inlägget ska handla om nåt helt annat än det jag skrivit över dock, jag tänkte nämligen visa er lite saker jag köpt/beställt/fått hem på senaste. Mina julklappar kanske jag kan ta nån dag framöver också, överväger fortfarande.
1 par bikini-trosor till Tenerife, en klänning (som ser så sjukt orättvis ut på bild) och en jättefin kjol som även den ser grymt orättvis ut på bild!  Ni lär få se en heldel bilder på kläderna när dem sitter på när jag är i Tenerife om inte annat, då får ni se hur dem igentligen ser ut ;)
En bikini-överdel, långa sockor som är lena som silke, en tröja och ett serum till håret. Är så taggad på att testa serumet för jag har hört att det är jättebra, håller både tummar och tår på att det stämmer för jag måste göra nånting åt mitt hår verkligen!
Brun samshield hjälm, precis en sån på bilden men med bling, huuur snyggt?
Publicerat i Newie,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback