Bildminne #1

Publicerat 2013-12-12 kl. 12:15:00 av Isabel Håkansson
Första ridturen på mina hästar tillsammans med Madde. Alltså den ridturen kommer jag ihåg nästan på pricken.. Vi red en lång runda upp och ner för kullar, i skogen, förbi kossor och åsnor och hästarna var pigga & glada. När Philip tog satts och bara travrejsade igenom världens lerigaste pöl och när vi stod upp och gjorde tappra försök till att bromsa hästarna när vi galopperade, saknar det såsåsåsåsåså mycket♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Madde

Ååååh, saknar det också. Saknar lillfillan och saknar ridturerna som vi bara snackade om ALLT. Saknar tiden då allt faktiskt var som vanligt mellan oss. Vet att vi kan få det likadant igen, samma känsla, bara vi vill. Saknar DIG, min allra bästavän som stått vid min sida så länge jag kan minnas. Är inte säker på vad som hänt mellan oss, men vad det nu än är vill jag fixa det. Vi får se till att hitta på något snart?
Love U

2013-12-15 @ 12:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback