Bad update

Publicerat 2013-12-13 kl. 15:45:00 av Isabel Håkansson
Updateringen kommer upp.. typ aldrig & jag har bloggtorka -bra kombo där, jo tack jag vet! Jaja, hej iallafall! Kom precis hem efter en ännu en skoldag. Började dagen med lucia vilket var kul, jätteduktiga alla som sjöng och så :) Efter så fikade vi lite med klassen för att sen gå till idrotten. Vi körde en och samma "lek" hela lektionen och det var sååå tråkigt, bollsporter är inget för mig och självklart var det de vi hade.
 
Åt sibylla efter skolan med Pernilla så är proppmätt nu. Ska bara låta maten smälta lite (haha) och byta om och sen går jag till stallet. Tänkte longera Snobben, utan inspänningar och bara låta honom springa av sig lite energi och i samma veva checka av hur jag tycker han går nu efter gårdagens lilla behandling. Sen om jag hinner & orkar så sätter jag på Philip lite reflexer och går en sväng med honom.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Jonna

mm, gosebilder!
min fina Isabel <3

2013-12-14 @ 10:28:22
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback