5 december

Publicerat 2013-12-05 kl. 21:16:43 av Isabel Håkansson
Usch vilken dålig update jag haft idag! Eller dålig & dålig.. 3 inlägg med snark innehåll kanske stämmer bättre ;) Iallafall, pallrade mig upp till stallet imorse i snöfallet med dundrande huvudvärk. Mockade 2 boxar, fixade allt hö, bytte vatten och gjorde iordning kraftfodret. Philip har varit på julmarknad hela dagen och körts utav Karin, pigg, go & glad som vanligt har jag fått höra - lillen.
 
Snobben och jag gick ut i paddocken och körde lite ledarövningar i nya repgrimman och nya godiset. Repgrimman var lite stor och gled ner en bit över mulen, men jag kände att jag inte behövde knyta om hela grimman när jag ändå bara ska ut och träna halt, rygga, puss, buga och lite andra tricks liksom.
Han var jättepigg (!) men lyssnade helt sjukt bra!
Fina hästarna från idag, & somsagt repgrimman gled ner en aning ↑

Kommentarer
Postat av: amanda

aw snobbis e så söt hihi

Svar: Ja he is very cjut, Sune också hihi :D
isabelhakansson.blogg.se

2013-12-05 @ 21:55:27
URL: http://nordstromamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback