Stressig dag

Publicerat 2013-08-13 kl. 23:10:52 av Isabel Håkansson
Imorse körde jag och Sandra 30 min styrka och sen powerwalk på det, träningsverk, du är så välkommen ;)! Efter det drog jag till stallet och skrittade ut Snobben, shit.. piggelin ponny var han. Trippade på tårna och jag fick sitta och göra halvhalt efter halvhalt, roligt när han är pigg tycker jag! Galopperade honom lite i paddocken iallafall några varv, för att han skulle landa lite. När vi kom in så delade jag och Snobben på en banan haha, och sen så gjorde jag rent svansen och avslutade med att ha i lite hårinpackning och lät det sitta några minuter innan jag sköljde ur det. Flätade ihop svansen och lindade bakben med BoT paddar och ställde in i boxen med hö och kraft medans jag smörjde.

När jag var klar efter nån timme så släppte jag ut flätan och sprayade med lite pälsglans och borstade igenom, len och glansig var den! Nu på kvällen hade jag själv hårinpackning och såg lite på serier osv, imorgon ska jag och Sandra vila ifrån träningen och jag ska somsagt på p&j, men innan det så ska jag och pappa till stan och köpa lite skolsaker hihi, hörs imorgon PUSS
3 bilder ifrån dagen
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Evelinn Bladström

Vill du vara med och tävla om "Veckans hästblogg?" på min blogg? Vinnaren vinner en fet länk, beskrivning om bloggen och en hel del hästintresserade läsare. Är denna tävling något som faller dig i smaken? Tveka inte att anmäla, direktlänk: http://evelinnbladstrom.blogg.se/2013/august/vill-du-bli-veckans-hastblogg.html#comment

2013-08-13 @ 23:28:01
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback