Slapp dag

Publicerat 2013-08-16 kl. 22:06:00 av Isabel Håkansson
Åh vilken underbar dag! Vaknade upp med lite kompisar hos Milla, såg på lite andra avenyn och sen åkte jag och Sandra ner på stan & kikade lite. Fixade min klocka och gjorde den mindre och så köpte jag två armband på rean. Cyklade hem därefter och åkte till Västerås med pappa och syrran. Köpte b.la en mascara, ögonbryns penna, en mjukisdress, hästsalva och benskydd till Philip. Sen åkte vi hem och så åkte jag och Pernilla till stallet. 
Red ett barbacka pass i paddocken 35 min och Snobben var fin. Han blev riktigt eftergiven och kom verkligen ner i formen, slappnade av, höjde ryggen och var lyhörd. Blandade mycket volt och fyrkant och gjorde serpentiner med omställning, sen gjorde jag mycket av och igångsättningar och han lyssnade jättebra. Philip och Pernilla gick det också bra för :) världens bästa ponnysar! 
    Nu har jag precis kommit ur duschen och familjen håller på att göra varma mackor, puss på er. 
 Bild 1: Just nu, nyduschad i nya mjukisdressen. Bild 2: Jag och Snobben på avskrivningen. 
Bild 1: Min o Pernillas "frapino" sååå god! Bild 2: Nya mascaran och ögonbryns pennan. Bild 3: ..Egopic på toan ;)
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback