Skön kväll

Publicerat 2013-08-17 kl. 22:51:23 av Isabel Håkansson
La mig och badade en stund, hade facemask och läste lite olika tidningar, mys! Det blir mörkt så otroligt fort nu, helt sjukt. Och samtidigt som jag mår psykiskt dåligt över det (haha) så är det ändå skönt liksom att veta att snart är det time för rutiner, skola, måste följa planering till pricka och punkt för att få timmarna på dygnet att räcka och för att sen ha galet kul på helger med vänner, lite mer yallayalla i vardagen helt enkelt - så som jag vill ha det! Idag har jag legat hemma och inte gjort nånting iprincip, inget stall eller kompisar, tråkigt men min kropp behöver vila imellanåt också.
Imorgon tänkte jag skämma bort S lite extra, linda benen och svettas igenom ett ridpass på banan, mycket lydnad och mjukgörande. Småprinsarna borta i stallet är verkligen dem bästa nånsin ♥ Annars då? Pw somvanligt och sen får vi se om jag hittar på nåt annat, tröttnat faktiskt på sommarlov nu haha, nu vill jag ha det som "vanligt" igen, sover hemma själv idag så tänkte ta fram min yollibox och slå på en serie, puss
Två bilder ifrån kvällen ↑
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Julia - TeamPonnys

Hej Isabel! Jag vill bara be om ursäkt för mitt otrevliga svar åt dig, det var absolut inte meningen att låta arg eller så. Nu vet jag att du ser detta och hoppas att du svarar :)

Fin du är och så mysigt med ansiktsmask ♥
Kram!

Svar: Hej Julia! Det gör inget, förstår om du kanske tog min kommentar lite fel, men det var absolut inte illa menat! Tack så mycket <3 Kram på dig!
Isabel Håkansson

2013-08-18 @ 11:18:36
URL: http://teamponnys.blogg.se
Postat av: JONNA - shettis&unghäst

Världens finaste Isabel ♥
satan vad mysigt :')

Svar: Du är världens finaste Jonna, saknar dig så!! <3
Isabel Håkansson

2013-08-18 @ 14:15:37
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback