Sista söndagen i augusti..

Publicerat 2013-08-25 kl. 21:48:06 av Isabel Håkansson
.. innan vi går över till september. Slut på sommaren, långa nätter, bad och uteritter som håller hus vid 9 på kvällarna. Känns både bra & dåligt, är så glad över allt jag gjort denna sommar och jag känner verkligen inte att det var nånting som saknades för att göra denna sommaren perfekt, vädret,vädret och hästarna har levererat!
Idag då, har vart med vänner och haft roligt, skrattat en massa och varit i stallet nu hela kvällen. 5 timmar, japp. Lindade Snobbens ben och longerade honom i skritt och trav och sedan avslutade jag Philip lite. Han är så himla känslig och lyhörd men oj så envis haha.. Vill han inte åt vänster så vill han inte åt vänster PUNKT. Men det gick jättebra och i slutet så skrittade jag två varv i form innan jag skrittade av (han gick ner stundvis, då och då kastade han upp huvudet dock men då var det bara att fortsätta och då gick han ner igen) duktiga lilla Philip!
Åh min fina S, kunde inte sluta klappa och krama om honom idag när vi skrittade fram, älskar honom så jäkla mycket, helt sjukt! ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback