Night

Publicerat 2013-08-07 kl. 23:01:00 av Isabel Håkansson

Kväll nu, gick en pw med 2/4 hundar i eftermiddags, sen rensade jag rabatten och tjänade en slant hihi ;) ska krypa ner i sängen nu iallafall och se pll. Idag promenerades Snobben och Philip vilade.

Imorgon rider vi på morgonen, ett pass på fältet, Philip ska träna av och igångsättningar mycket och Snobben ska jag bara känna av lite i lång låg form, ett lugnt pass men ändå så han får röra på sig. Han har gått intensivt nu i några dar så det passar bra! Annars vet jag inte vad som händer, kanske drar lunchar/käkar middag med nån kompis inne i stan eller nåt. Hoppas på fint väder också för då ska jag bada i brottet på kvällen. Natti

Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback