Morgon promenad

Publicerat 2013-08-10 kl. 13:17:06 av Isabel Håkansson
Gick en morgon promenad med hundarna och syrran, och sen så åt jag frukost. Snart ska vi upp till stallet och somsagt så står klättring på schemat idag, har fortfarande inte bestämt mig om jag ska sätta på mig springskorna och gå brevid Snobben och klättra eller om jag ska rida.. Om jag går brevid så får ju båda jobba iallafall så jag tror det blir så :) Det är ju så nyttigt att få jobba utan ryttare på ryggen också, även om det kanske inte är lika jobbigt!
 
Sen ikväll ska jag ta en lång dusch och sen se pll hela kvällen, ingen värme idag heller.. Sommaren börjar nog tyvärr lida mot sitt slut, jag får panik.. Min favoritårstid helt klart och nu har vi kyla och mörker att se fram emot, och även om det kan vara mysigt ibland så är det blä i längden :(
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Nelly

Hej Isabel, jag har följt din blogg sen ponnyryttarnaa och har alltid tyckt att både du och Märta verkar vara jättebra som personer. Jag skulle tycka att det var väldigt kul att lära känna dig. Jag har länge velat blogga med någon och undrar om du skulle vilja blogga med mig kanske? Kram!

Svar: Hej Nelly & tack för dem snälla orden! Dig kommer jag ihåg ifrån ponnyryttarnaa, en flitig läsare som kommenterade mycket :) Tyvärr måste jag tacka nej då jag tackat nej till andra som frågat också.. hoppas du får tag på nån annan bloggpartner! Kram
Isabel Håkansson

2013-08-10 @ 19:36:10
Postat av: Ponnydressyr - Nathalie

Fin blogg, tjejen! :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Isabel Håkansson

2013-08-11 @ 00:36:24
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback