Lördag

Publicerat 2013-08-31 kl. 13:29:03 av Isabel Håkansson
Gårdagen, sjukt kul på dan! Käkade pizza, snackade, satt oss på en gräsplätt och åt b&j med musik osv, på kvällen dock spårade det lite.. inget jag tänker ta upp men till alla vänner som kom och stöttade och även dem inblandade - älskar er så himla mycket, mina bästabästabästa (ni vet antagligen vilka ni är)
Kom hem sent och Sandra sovde kvar här, så imorse när vi vakna käkade vi frukost och sen hoppade vi på cyklarna och cyklade en sväng. La oss i min säng och snackade lite därefter och sen åkte hon hem. Huset är tomt och det är bara jag och djuren hemma nu, satte upp håret i knut & på med mjukiskläder. Gick ut och gav kaninerna en stor hög med gräs och myste med katterna och hundarna. Nu blir det serier för hela slanten, runt 4 stallet. Hästarna vilar, och så ikväll får vi se. Puss på er!
 
 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hur känns det o bli tagen av polisen? ;)

Svar: vem du nu är, tyst
Isabel Håkansson

2013-09-02 @ 15:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback