Lördag

Publicerat 2013-08-17 kl. 16:13:38 av Isabel Håkansson
Hej på er! ÄNTLIGEN sitter jag vid datorn och skriver, det var ett tag sen känns det som, även om det inte var så överdrivet längesen. Iallafall, idag har/ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, har sett andra avenyn med pappa hela dagen förutom en liten kort stund då vi åkte till stan i 5 minuter ca och släppte av syrran + köpte en kofta till mig. Jättemysig och varm, perfekt till hösten! 
    Går pw ikväll med en kompis eller två, snackar lite och så tänkte jag gå förbi stallet och pussa på hästarna. Nu iallafall ska jag lägga mig och läsa lite bloggar, och rensa bland mina mobilbilder, puss!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback