Imorgon

Publicerat 2013-08-08 kl. 20:31:00 av Isabel Håkansson
Hej på er! Har suttit och gjort upp ett schema nu för S ridning denna vecka. Imorgon istället för promenad så ska jag rida en runda runt Ösby i alla gångarter. Tänka på ALLA tips Micaela gett mig på träningarna och göra lite sidvärsrörelser fram & tillbaka på grusvägarna och böja igenom. Sen på lördag så ska jag skritta ut honom bort mot armanbo och klättra lite upp och ner i deras klätterbackar där. Sen på söndag ska jag ta ett pass i paddocken barbacka i alla gångarter, lång låg form och mycket volter och serpentin övningar i skritt och trav med omställning.
Idag så red jag inte alls som jag brukar, jag hade noll stubin och en ganska aggresiv hand vilket jag inte alls brukar ha.. jag brukar alltid vara väldigt nogrann med att ha en mjuk och följsam hand och vara rättvis liksom. Nej, idag gick det inge bra och det mesta berodde nog på mig nu när jag tänker efter.. nya tag imorgon! Lets do this
Kanske är jag inte den bästa för dig, men du är den bästa för mig, alltid
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback