Fix, fix, fix

Publicerat 2013-08-15 kl. 16:51:15 av Isabel Håkansson

Just nu sitter jag i mys kläder och ser på andra avenyn, vilar upp mig efter att ha varit i stallet hela dagen från klockan 11 imorse, red ut båda ponnysarna. Super duktiga både två, Snobben gick Ösby rundan i alla gångarter, PIGG och jättefin och Philip klättrade jag lite med och avslutade med ett varv på rundbanan i galopp, inget bråk eller tjafs utan bara glada, lugna och lyhörda ponnys vilket glädjer mig :)

Senare ikväll ska jag tillsammans med lite kompisar bada i brottet, käka gott och sen tälta, hur mys?!?! Så runt halv 6 börjar jag fixa iordning mig och sen cyklar jag och möter Sandra, framtills dess - se serier. PUSS

Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback