En riktig "ta-hand-om-mig-själv-dag"

Publicerat 2013-08-07 kl. 16:01:56 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Idag har jag ingenting att göra, är förkyld som sjutton och jag blir flåsig så fort jag gör något och näsan är täppt. Började morgonen med att ta en bad, ha hårinpackning och facemask, se på lite yt klipp och därefter äta frukost och läsa bloggar. Resterande utav dagen har jag förutom att legat i sängen och lyssna på musik, damsugat, handlat med pappa, bäddat om sängen och vart en stund med kaninerna.
    Tänkte gå ut och sola nu iallafall, så på med lite solkräm och bikinin så kör vi nån timme i solen med en bra bok och musik i öronen, puss!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Märtis

Du har det inte värre än mig.. om du inte är magsjuk och spyr så att säga? Krya på dig iallafall, miss u <3

Svar: Nej det är jag som tur är inte.. Tack & miss u 2 <3
Isabel Håkansson

2013-08-07 @ 16:42:25
Postat av: Jonna - shettisblogg

MYSIGT! ♥

Svar: JA! <3
Isabel Håkansson

2013-08-08 @ 15:42:07
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback