Det blev ju lyckat

Publicerat 2013-08-20 kl. 20:17:00 av Isabel Håkansson
Haha jag orkar inte.. Vår "mysiga lilla skostur" slutade med att vi kom vilse och fick ringa mamma..! Fick sån panik jag som redan hatar skog och tycker det är jätteobehagligt, och sen att vi detsutom hade hästarna med oss, usch! Tur vi har så pass lugna och positiva hästar, dem stod verkligen med öronen rakt fram med stora busiga ögon medans vi klurade ut vart fasen vi var nånstans. Tillslut kom vi tillbaka på rätt stig iallafall och så fortsatte vi vår lilla runda.
Snobben var jättefin och mjuk förövrigt och han svarade jättebra på hjälperna. Fortfarande har han gräsmage kvar och jag vill bara att han ska bli fin och smal nuuu, har så dåligt tålamod.. Men jaja, imorgon rider Mickis, torsdag oplanerat, fredag dressyrträning och lördag löshoppning, söndag promenad. Blir nog bra ändå! :) Förövrigt har jag ikväll efter att jag kommit hem ifrån stallet fixat ögonbrynen, tagit fram kläder, plockat på rummet och sett ett avsnitt av andra avenyn såklart! Snart ska jag duscha, raka mig och smörja in mig med body butter och sen känner jag mig redo för skolstart, hörs.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback