Bra dag

Publicerat 2013-08-11 kl. 22:36:00 av Isabel Håkansson

Idag har vart en lugn dag, men ändå inte tråkig liksom. Imorse bara låg jag i sängen och gjorde inget speciellt, sen gick jag morgon-promenad med hundarna och åt sedan frukost. Chillade ett tag till efter det och sen åkte jag till stallet, vände upp och ner på båda boxarna och spånade nytt & fixade allt annat.

Sen tog vi in hästarna och borstade dem som vanligt i en halvtimme, sadlade, gränsade och precis när vi var klara och skulle gå ut så öppnade sig himlen seriöst, det ÖSregnade och det åskade även HÖGT till och från.. Vi hade ingen lust alls att gå ut i det vädret så vi tog av hästarna allting, stretchade dem och sen tog vi in dem i boxarna med deras kraft och hönäten..

När vi städat i stallet och sagt natti till ponnysarna så slutade det regna, riktigt irriterande men aja, thats life. Åkte hem och tog ett bad, scrubbade ben samt rakade mig och sen skrev Sandra och frågade om jag vill ta en pw med henne så hon kom hem till mig och vi powerwalkade ca 1 timme och 20 minuter, snackade om allt verkligen, så go är hon!!

Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Sandra!

Jag ser seriöst ut som 3 år på bilden! haha, Love you

Svar: love u 2
Isabel Håkansson

2013-08-12 @ 13:09:55
URL: http://ssandralindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback