Bra dag!

Publicerat 2013-08-21 kl. 19:37:49 av Isabel Håkansson
Höll precis på att börja värsta glada inlägget, (därav rubriken) när jag får sms av Mickis att hon bara red ca 20 minuter idag pga av att S kändes stel och öm i bog partiet och ev. kan ha en hälta på vänster fram också.. Vet inte vad som kan ha hänt med tanke på att han kändes hur bra som helst igår.. :/ Vi ska iallafall ringa till en som ska kolla upp honom så snabbt som möjligt. Vi som precis börjat komma igång, surt. Aja, huvudsaken är iallafall att han ska bli bra igen.
Idag iallafall så började ju skolan, var i parken typ hela dan och det var uuurtråkigt, gjorde ingenting nästan för det var typ snark-varning över det hela, slutade två iallafall och då gick jag, Madde, Pernilla och Märta till ett fik och satte oss där en stund. Efteråt så satte oss alla och väntade ett tag med Pernilla, skrattade mycket! Skjutsade Märta på cykeln hem till en tjej, mötte upp tjejens mamma och hämtade mina saker som jag glömt där och sen hämtade mamma mig och så köpte vi med oss thai hem, lång dag nu när jag tänker efter (...) men morgondagen blir ännu längre! Ska tillbringa mest tid i stallet och pyssla med Snobben, massera och borsta, pussa och gosa med honom. Sen ska jag även promenera honom, älskade S♥
Ni får ha en bra onsdag-kväll alla ni, själv ska se serier & ta fram kläder tills imorgon, puss!
2 bilder ifrån dagen
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback