Välkommen

Publicerat 2013-04-24 kl. 18:07:00 av Isabel Håkansson

Välkommen ska ni vara till min blogg & dagbok. Jag tänkte dra en kort presentation av mig själv innan jag kickar igång bloggen, det värsta jag vet är när folk har en massa inledning och skriver mils långa texter som inte inhåller nåt vettigt överhuvudtaget, så nu kör vi.

Isabel Håkansson heter jag och är 13 år. Jag bor med min familj ute på landet i ett rött litet hus där vi har våra djur, såsom hundar, katter, kaniner, hästar osv. Med det sagt förstår ni nog att vår familj delar ett stort intresse av djur. Utöver djuren så gillar jag att umgås med mina vänner, shoppa, blogga, ja.. det mesta en tjej tycker om ;)


Ponnysarna och hundarna är något av de ni kommer få läsa mycket utav, så drar en kort presentation av dem också.

    Snobben är min C-ponny valack som jag fick den 12 augusti förra året. En mycket speciell herre med mycket vilja och energi. Jag älskar honom över allt annat och dem som känner mig vet det mycket väl vid dethär laget ♥

Philip är vår shetlandsponny som vi kommer ha på obestämd tid. Det är främst min syster som sköter och rider honom men jag är med honom varje dag och pussar och myser med honom, det händer även att jag rider honom ibland.


Hundarna då.. vi har fyra tikar i rasen tibitansk spaniel i blandade åldrar. Namnen på dem är Alice, Asta, Java & Bella. Asta är min egen hund och hon och jag har ett väldigt speciellt band till varandra.

 

 4 bilder får toppa detta inlägg, hoppas ni ska trivas. Kram!

Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-04-24 @ 18:07:45
URL: http://blogg.se
Postat av: Essmailda

Älskar dig isabel<3 du är BÄST!

Svar: <3
Isabel Håkansson

2013-04-24 @ 20:48:19
URL: http://ingenblogg.blogg.se
Postat av: Elin

Grymt att du fortsätter blogga! Älskade eran blogg och hoppas att denna blogg kommer bli en ny favorit :)

Svar: Det hoppas jag med! :) kram
Isabel Håkansson

2013-04-24 @ 23:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback