Nu tar jag helg

Publicerat 2013-04-26 kl. 16:24:58 av Isabel Håkansson
Gick ut skolan idag med ett leénde på läpparna, dagen har vart grymt rolig hittils och mina vänner gjorde inte det hela sämre. Efter skolan gick jag, Madde & Pernilla till stan och köpte varsinn mjukglass, kunde inte äta upp hela dock för jag höll på att spy, glassen var sjukt stor, haha. 
 
Tog bussen hem därefter och nu sitter jag här och lyssnar på lite musik och väntar på att syrran kommer hem så vi kan åka upp till stallet. Idag vilar Snobben för första gången på 6 dagar, så det uppskattas nog!
Ha en supergo fredag allihopa så hörs vi nog mer ikväll, är jätte bloggsugen :)
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Essmailda

Asså du har SÅÅÅÅ härligt utseende, älskar ditt utseende och dig<3

Svar: åh tack haha!
Isabel Håkansson

2013-04-26 @ 20:44:33
URL: http://ingenblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback