Idag har det vart en bra dag!

Publicerat 2013-04-29 kl. 21:46:57 av Isabel Håkansson
Är ganska nöjd efter dagen faktiskt, lite down i skolan o så men jag hade bara inte min dag helt enkelt. Men efter skolan gick jag och Madde och placerade oss på ett fik i några timmar & snackade om allt verkligen, så då blev jag glad igen, hihi :)

Åkte direkt till stallet när jag kom hem och då blåste det storm och regnade, så vi tog en lång promenad med ponnysarna istället och det uppskattades kan jag säga! Fixade allt åt dem också och ryktade dem länge länge, så himla mysigt.
   När jag kom hem så hade mina skal kommit, WIHO, dem satt perfekt till valborg ;) Så nu efter en lång dag så har jag duschat, haft hårinpackning, rakat benen och smörjt in mig med body butter, sooo fresch!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: JONNA - shettisblogg

najjsiga skal hörru! :D

Svar: åh tack jonnis! :D
Isabel Håkansson

2013-04-30 @ 16:39:49
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback