29 April

Publicerat 2013-04-29 kl. 08:41:37 av Isabel Håkansson
Måndag igen, en helt ny vecka framför oss och jag är på strålande humör! Kanske för att imorgon är det valborg och sen 00.00 går vi in i en sommarmånad, uuuunderbart!
Sitter och äter lite frukost nu (naturell youghurt med banan och jordgubbar på sidan om) & pluggar lite på spanska provet som jag hoppas på att få göra idag, har dragit ut på det jättelänge nu verkligen.
 
Efter skolan så ska jag hem, byta om, dra till stallet och fixa allt åt ponnysarna och sen ska jag och syrran ta en skritt-tur barbacka ner till ett fält och skritt och trav jobba dem, mysigt värre! Så när allt är klart så ska vi smörja all utrustning vilket alltid är lika tråkigt, men vi får väl göra det bästa av situationen :)
      När stallet är klart, ponnysarna ridna och utrustningen är smörjd så drar vi hem och så tänkte jag ha en liten "spakväll" för mig själv med ansiktsmask, scrub, raka benen och så.
 
Ha en jättebra måndag alla ni!
En 2 dagars gammal bild på Pernilla och bustrollet Philip.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback