25 April

Publicerat 2013-04-25 kl. 08:23:41 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Idag är det fint väder tack & lov, trodde jag skulle gå under där ett tag med allt regn. Vi har sovmorgon så jag passar på att blogga lite nu eftersom jag ändå är klar och min buss inte går förrän 08:50, toppen! Slutar 14:20 så jag går kort idag, tar bussen raka spåret hem och byter om för att åka upp till stallet.
 
Ponnysarna ska promeneras en långrunda på varierat underlag efter att ha ridits och rört sig mycket denna vecka. Snobben blev tömkörd av Mickis igår i alla gångarter, så tänkte att det passar bra med promenad idag, bara få komma ut och sträcka på sig lite :)
 
När jag kommer hem ska jag duscha och byta om för att plugga kvällen ut, roligt? Nja.. men det måste göras.
Ha en jättefin torsdag allihopa, kram.
Lite såhär har min morgon sett ut, frukost med tofflorna på sittandes framför datorn, hm ;)
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Philippa ♥

Vem har gjort din design? :)

Svar: Jag själv haha :) Jag har en PRO blogg så att jag får fler teman att välja mellan. Så jag har bara valt en design därifrån och sen ändrat pyttelite själv. Så igentligen blogg.se!
Isabel Håkansson

2013-04-25 @ 10:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback